Champagne Cattier Francja od 1625 rodzina uprawia winnicę w Chigny Les Roses, uroczej małej wiosce w sercu Montagne de Reims, znanej z doskonałych winogron. Cattier 1916 po poważnej kontuzji wojennej Jean Cattier-père opuszcza front. Nie będąc w stanie sprzedać swoich winogron w kontekście konfliktów, podejmuje pierwszą winifikację. Pierwsze butelki szampana CATTIER zostaną wprowadzone na rynek pod koniec wojny, w 1918 roku! Wszystko to symbol! Cattier 1936 Jean Cattier-son poślubia Nelly Adam. Przejmują stery firmy i będą mieli troje dzieci: Jean-Louis, Liliane i Jean-Jacques. Cattier 1945 nadszedł czas końca wojny, para stworzy budzący grozę tandem i dramatycznie rozwinie eksploatację. Jean zajmie się winnicą i produkcją; Bez zarządzania administracyjnego i handlowego. Cattier 1951 - Jean nabywa fabułę Clos du Moulin. Od pierwszych zbiorów dokonał osobnej winifikacji i opracował swoją pierwszą cuvée o nazwie „Clos du Moulin”. Przez ten innowacyjny krok jest pierwszym twórcą rocznika szampana Clos. Cattier 1960 - Jean-Louis dołącza do rodzinnego gospodarstwa po odbyciu służby wojskowej w Algierii. Wraz z ojcem rozwinie solidne know-how w zakresie uprawy winorośli. Cattier 1962 Nelly i Jean kupują nieruchomość w Champagne w sąsiedniej wiosce Rilly La Montagne z dużymi piwnicami o głębokości do 27 metrów na 3 poziomach. Pochodzące z połowy XVIII wieku mają sklepienia w trzech stylach architektonicznych: rzymskim, gotyckim i renesansowym. Cattier 1967 W latach 50. i 60. Champagne Cattier jest największym kombajnem do zbioru winogron obsługującym szampana i pierwszym, który przekroczył w 1967 r. Symboliczny kurs ponad 100 000 butelek sprzedanych w ciągu roku. Cattier 1978 powstaje utworzenie firmy handlowej oprócz firmy zajmującej się zbiórką i przeładunkiem. Ma on na celu zwiększenie podaży winogron, a tym samym produkcji w celu wspierania rozwoju handlowego, a zwłaszcza eksportu. Cattier 1989 - 80 w tej dekadzie nastąpił wzrost działalności eksportowej nie tylko na rynkach europejskich, ale także na dużym eksporcie, takim jak USA czy Japonia, kraj, w którym dom działa przez 30 lat u tego samego importera, firmy również rodzinnej ! Cattier 2006 Premiera nowej marki, Armand de Brignac, zaliczanej do najbardziej prestiżowych luksusowych kieliszków szampana. Innowacyjny w swojej prezentacji, został nagrodzony najlepszym szampanem na świecie w 2010 roku przez międzynarodowy magazyn Fine Champagne Magazine. Cattier 2011 Alexandre zastępuje swojego ojca Jean-Jacquesa na czele domu, po ośmiu latach spędzonych na farmie. Wraz ze swoimi kuzynami Agathe i Marie, Liliane i Jean-Louis odpowiednimi córkami, chętnie rozwija know-how przekazywane 11 pokoleniom! Rodzina Cattier zamieszkuje w Chigny-Les-Roses , wiosce Premier Cru w Montagne de Reims od 1625 r., Ich głównym zajęciem była zawsze produkcja win i są one wytwarzane przez trzynaście pokoleń. Cattiers, ojciec Jean-Jacques i syn Alexandre to dynamiczny, mały duet, gościnny, uprzejmy i o niewiarygodnie dużej wiedzy. Nie są tylko figurantami firmy, ten duet doskonale zna każdy aspekt działalności. Czego nie wiedzą o szampanie, możesz zmieścić się na odwrocie znaczka pocztowego. Marka Armand de Brignac została stworzona przez matkę Jean-Jacques, Nelly Cattier. Mounsier Cattier opowiada historię inspiracji powieścią, którą czytała w latach 50., a głównym bohaterem był monsieur Armand de Brignac. Jean-Jacques postanowił stworzyć coś wyjątkowego i zdecydował się na imię Armand de Brignac jako hołd dla swojej matki Nelly. Szampana jest zapakowany w bardzo unikalnej butelce i na pewno wyróżnia się na zatłoczonym rynku. Rodzina Cattier rozpoczęła eksperymenty z metalizacją w połowie lat 80., aby przełamać konwencje, wprowadzając nową estetykę do bardzo tradycyjnie wyglądającej kategorii i zwracając uwagę na jakość szampanów wewnątrz szkła. Z pewnością się udało, możesz dostrzec butelkę asa pik na sto kroków! Wyprodukowali bardzo charakterystyczną metalizowaną butelkę z motywami łopatek cyny.Armand de Brignac jest znany ze swojego innowacyjnego podejścia, jest częścią jego DNA i historii domu Cattiera. Cattier przyjął ręcznie wykonane metody i ich metalizację, a także ręcznie nakładane francuskie etykiety cyny wyraźnie wskazują na różnicę od marek przemysłowych w tej kategorii, przełamując pleśń w branży zdominowanej przez konglomeraty z markami sprzedającymi butelki przez miliony. Bez nacisku na objętość, Cattiers może sobie pozwolić na ręczne wykończenie swoich butelek w ten sposób. Zdecydowali się na użycie metalizowanej butelki, ponieważ nie tylko wygląda to estetycznie, ale metalizacja zapewnia również funkcjonalny cel - ochronę cennego szampana przed lekkim uderzeniem. Strajk świetlny jest terminem technicznym podanym, gdy wino jest wystawione na działanie światła niebieskiego i ultrafioletowego. Powoduje to zniekształcenie smaku. Ochrona wina przed światłem jest głównym powodem przechowywania go w ciemnych piwnicach. Poznanie koloru butelki ma ogromny wpływ na ilość tego światła docierającego do samego wina było głównym powodem, dla którego Cattiers postanowili rozwiązać problem. O ile jest to estetyczne dla oka, a także przekazuje „bling, bling” obraz, powód metalizacji jest bardzo praktyczny. Pierwsza butelka trafiła na półki w USA na początku 2006 roku. Raper Jay-Z umieścił ją w jednym ze swoich teledysków i stała się bardzo popularna, popyt na Ace of Spades gwałtownie wzrósł. Stał się dość symbolem statusu. I w tej generacji Instagrammerów itp. Żaden obraz nie jest kompletny bez pożądanej butelki szampana, z Ace of Spades na czele. Jednak nie jest to tylko ładna butelka, Armand de Brignac Gold Brut został nagrodzony najlepszym szampanem na świecie w 2010 roku przez międzynarodowy dziennik Fine Champagne Magazine, pokonując trudną konkurencję. Była to ślepa degustacja przeprowadzona przez sommelierów, mistrzów wina, winiarzy i innych ekspertów, najlepszych w swojej dziedzinie.

Produkty producenta