Giramonte Frescobaldi Wina Grand Durhene ChampagneWina ChardonnayWina z Nowej ZelandiiWino WinaBachus Wina o WinieKentucky Bourbon WhiskeyMoet ChandonWINA KOLEKCJONERSKIEWina Chardonnay 1Wina Chilijskie Bachus WinaWina Napa Valley Bachus WinaWina PenfoldsMoet Chandon Szampan w promocjiWino Bachus WinaChampagne La Grande Dame SzampanWina PrimitivoWina Primitivo BachusWina Antinori Toskaniawina WarszawawinowinaVall Llach WinaWina AllegriniDom Perignon ChampagneChateau Lafite Rothschild WinaPotocki WódkaMichel ChapoutierProsecco WinaBodega Dehesa de los CanonigosBourbon WhiskeyWina BordeauxWhisky JapaneseDalmore WhiskyWhisky Wina w uczciwych cenachAlkohole MocneWhisky Whiskey Bourbon AlkoholeGlenfiddich WhiskyMarques de Riscal Gran ReservaBeringer WinaThe Balvenie WhiskyDom Perignon Champagne VintageLAGAVULIN WHISKY ISLAYBachus Whisky 30% OFFKim Crawford Sauvignon BlancJameson WhiskyPierre Ferrand CognacBowmore Whisky IslayAmrut Whisky IndiePlantation RumsKavalan Whisky BachusDobry RumChampage Demi Sec z Szampan FrancjiWhisky dla CiebieChampagne Vintages Szampan z FrancjiChampagne Rich Szampan z Francji VeuveChampagne Extra Brut Veuve Clicquot SzamChampagne Brut Szampan z Francji Veuve Champagne Rose Szampan Różowy z Francji Aberlour Whisky SpeysideDalmore WhiskyWino na lato

Sklep Bachus - Santa Margherita - Włochy

Znak handlowy firmy Santa Margherita jest graficzną stylizacją renesansowego rysunku przedstawiającego Willę Marzotto w Portogruaro.  To znak wyróżniający etykiety sławnych win Santa Margherita. Wspaniała willa została zbudowana ok. 1540r. w centrum historycznym i do dzisiaj jest gospodarzem kulturalnym miasta.

 

Początki…

W 1935r. hrabia Gaetano Marzotto, sławny przedsiębiorca tekstylny, wykupił od hrabiego Stucky posiadłość rolną, o łącznej powierzchni ponad 1000 hektarów ( z których 140 hektarów stanowią winnice) z zamiarem zintegrowania produkcji rolnej i produkcji przemysłowej, śledząc poszczególne fazy transformacji produktu rolnego w produkt przeznaczony bezpośrednio do konsumpcji.

Po wojnie powstała Società Fondiaria Agro Alimentare SFAI - grupa oddziałów firmy, w tym Santa Margherita, które zajmują się poszczególnymi sektorami przemysłowymi wraz z technikami produkcji i handlu.

W latach 60-siątych dokonała  się przemiana gustów spożywczych, naznaczonych nowym, bardziej dynamicznym stylem życia, związanym ze spożywaniem lżejszych produktów, którym towarzyszą wina o strukturze i smaku korespondującym z tymi nowymi tendencjami.

W 1961r., enolog Santa Margherita powziął bardzo fortunny pomysł winifikowania najlepszych gron Pinot Grigio z Trentino-Alto Adige, tą samą techniką winifikowania gron białych jaką stosuje się we Francji do produkcji Szampana. Produkcja ta odniosła sukces wśród konsumentów.

W latach 70-siątych wzrasta produkcja win Santa Margherita, jak również inwestycje enologiczne wkładane w poszukiwanie nowoczesnych technik produkcyjnych.

W latach 80-siątychrodzi się Santa Margherita S.p.A. jako niezależny producent.

Zakrojone na szeroką skalę innowacje, również w strukturze operacyjnej, uczyniły firmę Santa Margherita liderem w segmencie win jakościowych, nowoczesnych odpowiadających na ewoluujące potrzeby współczesnego konsumenta.

Santa Margherita jest marką znaną również w Stanach Zjednoczonych, gdzie jako producent nowoczesny i oryginalny, od lat prowadzi dynamiczną ekspansję na rynku cenionych win.

W roku 1984 powołano Cantine Torresella Srl, firmę siostrę, która specjalizuje się w winach typowych dla regionu Veneto (Wenecja).

Dwa lata później przy współpracy z historyczną kantyną Caldaro, Kettmeier S.p.A., nad którą przejmuje kierownictwo, Santa Margherita wzmacnia swoją obecność w Alto-Adige.,

W latach 90-siątych również inne liczące się winnice z różnych regionów przechodzą pod zarząd Santa Margherita tworząc spółkę, grupę i tym samym różnicując ofertę tak produktów jak i miejsc ich pochodzenia.

 

Są to:

Ca' del Bosco, we Franciacorta, prowincja Brescia.

Fattoria Pile e Lamole, w Greve wcChianti, prowincja Firenze.

Fattoria Vistarenni, w Gaiole w Chianti, prowincja Siena.

Tenuta di Sassoregale, w Maremma

 

Obecność produktów Santa Margherita na rynkach zagranicznych rozszerza się ze Stanów Zjednoczonych, do Anglii, Niemiec, Japonii I innych w łącznej liczbie 40 krajów.

Filozofia firmy opiera się na głównym założeniu, że wina powinny oddawać całą gamę cech charakterystycznych dla poszczególnych odmian i miejsc ich pochodzenia oraz poprzez elegancję, i finezję podkreślać smak rodzimej kuchni włoskiej, typowej dla każdego regionu.

 

Serwis przeznaczony dla osób pełnoletnich
Czy akceptujesz te warunki i masz ukończone 18 lat?

TAK NIE

Informacja o tym, że przebywasz na stronie jest przez nas przetwarzana i wykorzystywana jest w celach statystycznych.
Niektóre z danych podanych w trakcie korzystania z serwisu mogą być przetwarzane do sprzedaży naszych produktów. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej.