Bles Roble Bodegas Aranleón Valencia D.O.P.
Wino Bles Roble Bodegas Aranleón Valencia D.O.P.
Największy wybór wina z 7000 gatunków
Tylko produkty w dobrych cenach
Dostarczona butelka może odbiegać od przedstawionej na zdjęciu.
Bles Roble Bodegas Aranleón Valencia D.O.P.
Kraj: Hiszpania
Region: DO Valencia
Apelacja: D.O. Valencia
Producent: Bodega Aranleon
Szczepy: Bobal 80%, Tempranillo 20%
Rodza: czerwone, wytrawne
Beczka: 3 miesiące
Pojemność: 0,75lC3
Wino powstałe w wyniku połączenia dwóch szczepów bobal i tempranillo, dojrzewało 3 miesiące w beczkach. Posiada czerwono rubinowy kolor z fioletowymi refleksami. Nos uwydatnia aromaty dojrzałych leśnych owoców z odrobiną przypraw, kakao. Na podniebieniu miękkie o gładkiej strukturze dzięki wpływowi beczki. W smaku dominują czarne owoce.
Notatki Sommelier Bachus Wina
Hiszpańskie studio „paruje” markę i produkt w nowej linii Aranleón, jednej z najbardziej renomowanych winnic we Wspólnocie Walenckiej, wspieranej znakiem Utiel-Requena DO. Zgodnie z projektem repozycjonowania walenckiej marki Aranleón, CuldeSac™ zdefiniował nową tożsamość poprzez opakowania dla nowej linii produktów Blés – Blés Reserva, Blés Crianza, Blés Roble i Blés Joven – w tym projekt etykiet, pudełek i korki do nowych butelek. CuldeSac™, jedno z najbardziej wszechstronnych studiów w całej Hiszpanii, opracowało nową grafikę dla linii Blés, która komunikuje i podkreśla główne atrybuty marki: organiczną, śródziemnomorską, ciepłą i empatyczną.Twórcza motywacja stojąca za tym rebrandingiem pochodzi z „blés”, żółtego kwiatu pochodzącego z 120-hektarowej winnicy w Aranleón. Jak mówi Dailos Pérez, projektant graficzny w CuldeSac™, „Aranleón jest owocem młodej i zaangażowanej inicjatywy, której filozofia jest mocno zakorzeniona w tworzeniu win organicznych. Od samego początku wspieramy nas w zespole kreatywnym w różnicowaniu wartości marki, w jej winach ekologicznych, aby wygenerować zestaw ilustracji do linii Blés, który jest w stanie wiernie przekazać związek między winnicą a ekologiczne zarządzanie winnicami”. Rezultatem tej konceptualizacji są cztery serie etykiet, które ustanawiają hierarchię odmian wina, z których każda przedstawia inny typ zwierzęcia – biedronkę, pszczołę miodną, motyla i ptaka – oraz jego związek z kwiatem blés. Każdy z tych małych organicznych elementów pochodzi z korporacyjnej czerwieni firmy, nawiązując do akcentującego koloru słowa Aranleón w logotypie.Ilustracje, wykonane ręcznie w celu podkreślenia wyjątkowego i naturalnego charakteru produktu, podkreślają znaczenie naturalnego biegu przyrody w winnicach uprawianych ekologicznie oraz ich niezastąpiony związek z Aranleón.